SPIES HECKER OPĚT PO ROCE NA DAKARU

Společnost Interaction je již mnoho let velkým fanouškem a hrdým partnerem v rámci jednoho z největších a nejnáročnějších závodů Rallye Dakar, na kterých nesmí chybět barvy Spies Hecker. I letos jsme si nemohli nechat ujít tuto napínavou a strhující jízdu. O to je větší radost z úspěchů našich parterů.

 

 

Čtyřkolkář Tůma z týmu BARTH Racing je nejlepším Čechem Dakaru

Dlouholetý partner společnosti Interaction Autocentrum Barth a.s. letos na DAKARU 2022 dosáhl se svým týmem BARTH Racing nejlepších výsledků na české scéně. Tímto celému týmu a především Zdeňkovi Tůmovi gratulujeme.

Čtyřkolkář Zdeněk Tůma veze z Dakaru fantastické čtvrté místo a je tak nejlepším Čechem letošního ročníku. V nejtěžší motoristické soutěži světa, kterou v jeho kategorii oficiálně dokončila jen třetina závodníků, těžil hlavně z precizní jízdy a dobré navigace. „Je to super. To se ani nedá vyjádřit slovy, že se povedlo takové krásné umístění. Až na pár drobností se mi tentokrát vyhnuly větší problémy. Splnil se mi sen,“ uvedl závodník BARTH Racing Teamu.

Při svém posledním Dakaru před dvěma lety vydřel Tůma po řadě defektů senzační deváté místo. Už tehdy to byl velký úspěch. Letos ho ale dokázal ještě parádně vylepšit. 44. ročník slavné soutěže mu byl prostě souzený. 

 

 

Martin Macík už má plány na příští Dakar

Barvy Spies Hecker zářily na Karlovi – kamionu z týmu Big Shock! Racing. V letošním ročníku Ralllye Dakar dosáhl tým Big Shock! Racing opět skvělých výsledků. Náležitě jim patří také velká gratulace s přáním dalších mnoha budoucích úspěchů.

Tým Big Shock! Racing během letošní extrémně náročné Rallye Dakar vybojoval dvě pódiová umístění. Pilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda, získali 2. a 3. etapové místo. V celkovém pořadí sedlčanským závodníkům patří 7. pozice a současně vedou klasifikaci kategorie T5 v rámci světového poháru World Rally-Raid Championship. Týmu se osvědčilo vyslat na trať dva kamiony, i když se tentokrát posádce Martina Šoltyse závod nepodařilo dokončit. A do cíle Dakaru zdárně dojely i závodní speciály spřátelených týmů Italtrans Racing a Project 2030, navržené a sestrojené na základě 20letých dakarských zkušeností Martina Macíka staršího v rámci jeho projektu MM Technology. Už v tuto chvíli má tým jasno, jak bude vypadat letošní sezóna a co je třeba stihnout do příštího Dakaru.           

 

Posádka týmu Big Shock! Racing aktuálně vede kategorii T5 v rámci světového poháru World Rally-Raid Championship, pořádaného pod hlavičkou FIA, jehož byl Dakar letos poprvé součástí. Vzhledem k faktu, že je v soutěži prozatím přihlášeno pouze 5 posádek, nepřikládá tým výsledkům zásadnější význam. Ale velký přínos vidí v příležitosti závodit během celého roku. „Karla, náš kamion, a také Niciase, vůz týmu Project 2030, z Džiddy posíláme přímo do Dubaje. Protože od 5. do 10. března závodíme v rámci Abu Dhabi Desert Challenge. Bude to pro nás další super zkušenost, 5 závodních dní v dunách. Ladit budeme i kamiony,“ těší se Martin Macík a dodává, že v rámci světového poháru by měl absolvovat ještě Rallye du Maroc a dovolí-li to situace i Kazakhstan Rally.