V sobotu 2. ledna odstartoval již 43. ročníku Rallye Dakar a tím začíná další velké dobrodružství, na které nedočkavě čekají miliony fanoušků po celém světě. Pilot kamionu Martin Macík zahájil svůj 9. Dakar. V kabině ho podpoří ostřílený navigátor František Tomášek a zkušený mechanik David Švanda, který se podílel také na stavbě závodního kamionu pojmenovaného Karel.
Odletu na Dakar předcházelo povinné testování celého týmu, které muselo proběhnout před vstupem do Džiddy. Zprávy z laboratoří nakonec přinesly jeden „pozitivní“ verdikt. „Jednoho z mechaniků a řidiče doprovodného vozidla musel nahradit Dan Stiblík,“ řekl Martin Macík. Zbytek výpravy mohl v neděli večer zamířit na ruzyňské letiště. Po příletu do Džiddy museli všichni účastníci nastoupit do předepsané 48hodinové karantény a podstoupení dalších PCR testů. S negativním potvrzením už Big Shock! Racing mohl nastoupit do akce. Ve stejný den odpoledne už Rallye Dakar odstartuje do 11kilomerového prologu, který určuje pořadí v závodním poli. Následující den, 3. ledna, se závodníci vydali do 12 etap nejnáročnějšího motoristického závodu na světě, kde je čekaly písečné duny, terény plné ostrých skal, minimum spánku, zato adrenalin vypumpovaný do nejvyšších otáček. Tým Big Shock! Racing je opět v TOP 5 a s napětím držíme palce a přejeme hodně štěstí.